6

שיפוץ דירה משלב התכנון ועד שלב ההום סטיילינג

סוג פרויקט: שיפוץ
גודל: 5 חדרים
הלקוחות: זוג+סטודנט

את הפרויקט קיבלתי לאחר שדניאלה, הלקוחה שלי ראתה את העבודות שלי באינטרנט יצרה איתי קשר. נפגשנו בדירה והיה ביננו חיבור מידי. הבניין כולו עבר שיפוץ ותהליך של בניית מרפסות וזאת הייתה הזדמנות לשפץ את הדירה ולעדכן את המראה שלה.

הצרכים של הלקוחות היו ברורים, שבירת המרפסת שירות והגדלת המטבח, עיצוב מחדש של חדרי הרחצה, החלפת גופי תאורה, הוספת מקומות אחסון וסטיילינג כללי לכל הבית. כחלק מהתפיסה העיצובית שלי היה לי חשוב שהבית יקבל מראה מודרני אך עדיין ירגיש כמו בית. לכן בחרנו לשלב בין אלמנטים גדולים בקווים נקיים, כגון המטבח, עם אקססוריז וטקסטיל צבעוניים ונגיעות עץ שתורמים למראה נעים ומזמין.

מטבח

השלב הבא היה יצירת סקיצות והדמיות לתכנון החלל בדקנו כמה אופציות לתכנון אזור המטבח המטרה הייתה להגדיל את משטחי העבודה ומקומות האחסון, ליצר גישה קלה ונוחה לכל אזורי המטבח, ליצור תחושה מרווחת.

מבחינת חומרים בחרנו חזית עם ידיות אינטגרליות, בצביעה בתנור בגוון שמנת בהיר כדי לאחד את מראה המטבח עם מראה הדירה וכדי ליצור תחושה של גודל למרות ה"קיר ארונות"

לאי שבו ממוקמים הכיריים והכיור בחרנו שיש קיסר בהיר. למשטח עבודה ה"נקי" בחרנו משטח בוצ'ר מעץ אגוז וחיפינו את הקיר בבריקים מפירוק ליצירת מראה חמים ונעים.

כל התקרה במטבח הונמכה ובחרנו בפרופיל שקוע עם ספוטים מעל משטחי העבודה כתאורה כללית וליופי הוספנו שני גופי תאורה מזכוכית מעל הדלפק ישיבה.

את הקיר המעל המשטח עבודה חיפינו בבריקים מפירוק בצבעי אפור-בז שמכניסים עיניין ומשתלבים מאוד טוב עם היחידת אחסון בכניסה.

בתוך ה"קיר ארונות" יצרנו חלל קטן שמשמש כאזור שרות למ.כביסה ומקרר נוסף עם דלתות שנכנסת לתוך כיס ואינן בולטות החוצה בצורה שתפריע להתנהלות במטבח.

פינת אוכל

לאזור פינת האוכל יעדנו שתי פונקציות אזור אכילה ואזור אחסון שישמש כתגבור לאחסון במטבח.

בחרנו לעצב את פינת האוכל בקווים נקיים, שולחן איטלקי עם קווים מעוגלים וכיסאות מינימליסטים מעור.

מול הפינת אוכל תכננו יחידת אחסון גדולה בצבע אפור-ירקרק עם גומחות מוארות בפורניר אגוז עם לתצוגת פריטים דקורטיביים.

חדרי רחצה

ברותי האורחים חיפינו את הקיר מאחורי האסלה בבריקים ויצרנו נישה לאוסף החתולים של הלקוחה הוספנו מדף מפורניר אלון עליו יושב כיור קטן

חדר הרחצה בחרנו אריחים לבנים מבריקים עם דקור בצורת גל. להם הוספנו ארון כיור מפורניר אלון ומראה לכל אורך חדר הרחצה שתתרום למראה גדול, נקי ומואר

מרפסת

במרפסת בחרנו מראה כמו של חצר פנימית בטוסקנה לכן ריצפנו באריחי אבן בגדלים משתנים וגופי תאורה במראה עתיק

הרגליים של השולחן הן רגלי מכונת תפירה ישנה שנצבעו בשחור בשילוב עם פלטה מעץ טיק וכיסאות מתכת קלילים, המקום מושלם לארוחות משפחתיות